Shoo <3

Hej Länge sen. Jag har nt skrivit i tag,Men nu skriver jag.HAr sovit över min kusin. Vi hade nt Tennis i torsdag .( I tisdag fyllde min storbror år!! 15år :) . Och i Onsdag var jag i Bowling Hallen =) Det var kul,jag vann över min kusin i 120 p hon hade 100p . Sen åt vi i Resturangen,Jag var med henne och hennes bror och min bror,Eftersom det är nära hos de,så gick vi själva dit. I torsdag var jag kvar hos min kusin,jag hade varit där i 3dar och idag kom jag hem själv:D Roligaste dan var igår :D Vi spela spel och så var jag med min kusin ute :D Okej har inget nu att berätta så jag slutar jag har en fråga?
Ska du fira imorgon Halloween ?

Hos kusse <3
Hannah montana= miley cyrus <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

ETT STORT GRATIS TILL JUST DIG DU GISSADE RÄTT OCH TACK FÖR ATT DU KOMENTERADE MIN BLOGG LOVE YOU SO MATCH

2009-10-30 @ 20:55:17
URL: http://swittgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0